Меню сайта
Наш опрос
Дайте оценку атмосфере, которая царит в стенах нашей гимназии
Всего ответов: 104
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Крестики-нолики
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказом управління освіти
Луганської міської ради
від ”____”_____2004 р. № ___

Начальник управління освіти
Луганської міської ради
________________ І.І.Цимбал

СТАТУТ 
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 
«ЛУГАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА
І-ІІІ СТУПЕНІВ № 60 імені 200-річчя м. Луганська»
(нова редакція)

Місцезнаходження:
91015, Україна,
м. Луганськ,
кв.Стєпнойм. Луганськ
2004 рік

РОЗДІЛ І 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ”ЛУГАНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 60 ім. 200-річчя м. Луганська” (надалі заклад), раніше іменувався ”Комунальна спеціалізована школа №60 імені 200-річчя м.Луганська” перейменований згідно з рішенням виконавчого комітету Луганської міської ради від 18 08.04р. №259. Статут останнього зареєстрований управлінням державної реєстрації та міського реєстру Луганської міської ради (наказ №63 від 29.08.2003р.) 
1.2. Заклад перебуває в комунальній власності територіальної громади м. Луганська. Власником закладу є територіальна громада м. Луганська в особі Луганської міської ради.
1.3. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, свої рахунки, печатку, штамп, бланки з власними реквізитами, ідентифікаційний номер.Зміни до статуту вносяться в порядку, встановленому чинним законодавством для його реєстрації.Заклад від свого імені набуває майнові та особисті немайнові права і несе обов”язки, виступає позивачем або відповідачем у суді, господарському або третейському суді.
1.4. Заклад не має в своєму складі інших юридичних осіб.
1.5. Заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України ”Про освіту”, ”Про загальну середню освіту”,”Про місцеве самоврядування в Україні ”Положенням про загальноосвітній навчальний заклад”, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими нормативно-правовими актами України, власним Статутом, рішеннями Луганської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Луганського міського голови, відповідними актами інших виконавчих органів Луганської міської ради.1.6. Місцезнаходження закладу: 91015, Україна, м. Луганськ, квартал Стєпной, тел.32-63-03.

РОЗДІЛ ІІ 
МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

2.1. Метою діяльності закладу є забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту.
2.2. Предметом діяльності закладу є:
- надання початкової, базової та повної загальної середньої освіти відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, видача документів про освіту встановленого зразка;
- виховання громадянина України, забезпечення єдності навчання та виховання;
- розроблення та реалізація варіативної складової змісту загальної середньої освіти;
- забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей і обдаровань, талантів, творчого мислення та вміння самовдосконалюватися, наукового світогляду, трудової підготовки, професійного самовизначення;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення; 
- підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності;
- забезпечення формування в учнів загальнолюдської моралі, засвоєння визначеного суспільними національно-культурними потребами обсягу знань про природу, людину, суспільство і виробництво, екологічне виховання;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
- реалізація права учнів на вільне формування політичних та світоглядних переконань;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів та націй;
- створення науково-методичної і матеріально-технічної бази для організації та здійснення навчально-виховного процесу;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдаровань, наукового світогляду;
- надання учням можливості для реалізації індивідуальних та творчих потреб;
- пошук та відбір для навчання творчо обдарованих та здібних дітей;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- охорона життя і здоров’я учнів, педагогічних та інших працівників закладу;
- організація харчування учнів (шкільна їдальня).

РОЗДІЛ ІІІ 
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

3.1. Термін навчання для здобуття повної загальної середньої освіти у закладі становить 12 років. 
3.2. Заклад здійснює навчально-виховний процес за денною формою навчання.
3.3. У закладі визначена російська мова навчання і запроваджено поглиблене вивчення: української мови та літератури, світової та російської літератури, іноземної мови, історії та правознавства,хімії.біології, математики, географії та трудового навчання, естетичних дисциплін.
3.4. Прийом (зарахування) учнів до закладу здійснюється згідно з Правилами конкурсного приймання, які розробляються на підставі цього статуту та ”Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)”, затвердженої наказом МОН України від 19.06.2003 р. № 389 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.06.2003 р. за № 547/7868. До першого класу спеціалізованої школи І ступеня зараховуються, як правило, діти з 6 років. Перевага у зарахуванні до закладу надається учням, які мешкають на кв. Степовому, вулицях Побєдоносній та Краснознаменній
3.5. Кількість класів, груп у закладі, їх наповнюваність, поділ при вивченні профільних та інших предметів визначається згідно з чинним законодавством, відповідно до поданих заяв та санітарно-гігієнічних норм. Наповнюваність класів закладу не повинна перевищувати 30 осіб. Кількість учнів у групах подовженого дня визначається відповідно до чинного законодавства. 
3.6. Прийом, переведення учнів до закладу здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством.
3.7. Заклад планує свою роботу самостійно, відповідно до перспективного, річного, місячного планів.
3.8. План роботи затверджується педагогічною радою закладу.
3.9. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання. 
3.10. Робочий навчальний план закладу затверджується управлінням освіти Луганської міської ради. 
3.11. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. 
3.12. У школах першого - другого ступенів навчання для учнів 1-5 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи подовженого дня. Зарахування до груп подовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють). Визначається такий режим роботи груп подовженого дня : -1 зміна-11.35-17.00 -11 зміна-8.00-13.00 -чергова група-17.00-19.00. 
3.13. Структура навчального року та тривалість навчального тижня, встановлюється закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом за погодженням з управлінням освіти Луганської міської ради. 
3.14. Навчальний рік у закладі розпочинається у День знань – 1 вересня і закінчується у 1-4 класах 31 травня , для 5-12 класів не пізніше 1 липня наступного року.
3.15. За погодженням з управлінням освіти Луганської міської ради запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року складає не менш як 30 календарних днів. 
3.16. Тривалість уроків у закладі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин, у п'ятих - дванадцятих - 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з управлінням освіти Луганської міської ради та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби. 
3.17. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується з державною санітарно-епідеміологічною службою і затверджується директором закладу. 
3.18. Навчально-виховний процес у закладі здійснюється у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять тощо, за груповою та індивідуальною формами навчання згідно чинного законодавства. Бажаючим надається право і створюються умови для прискореного закінчення школи, складання іспитів екстерном. У закладі навчально-виховна робота поєднується з науково-методичною, науково-дослідною та експериметнальною; поряд з традиційними методами і формами використовуються інноваційні технології навчання. 
3.19. Крім обов'язкових навчальних занять, у закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань. 
3.20 Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. У закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань. У першому класі дається словесна характеристика знань учнів, у другому класі (за рішенням педради) за діючою системою оцінювання досягнень. 
3.21 Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України).
3.22 У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві, атестаті) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію. 
3.23. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).
3.24. Порядок переведення і випуск учнів закладу визначаєтьсяІнструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 05.02.2001 р. N 44 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08.02.2001 р. за N 120/5311.
3.25. При переведенні учнів з початкової до основної школи передусімберуться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з української мови, читання, математики, російської мови, іноземної мови.
3.26. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступінь навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти, здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 р. N 588 та зареєстрованим Міністерством юстиції України 19.12.2000 р. за N 925/5146. 
3.27. Учням, які закінчили певний ступінь навчального закладу, видається відповідний документ про освіту: по закінченні початкової школи - табель успішності; по закінченні основної школи - свідоцтво про базову загальну середню освіту; по закінченні навчального закладу - атестат про повну загальну середню освіту. 
3.28. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення : подяка, похвальний лист, почесна грамота,грамота за особливі успіхи у вивченні окремих предметів, свідоцтво про базову загальну середню освіту особливого зразка, золота та срібна медалі. 
3.29. За рахунок батьків або осіб, які їх замінюють, інших добровільних внесків можуть вводитися додаткові навчальні курси понад обсяг, визначений Державним стандартом загальної освіти.
3.30 Заклад може реалізовувати освітні програми і надавати платні послуги на договірній основі за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.Порядок надання платних послуг визначається чинним законодавством України.

ІV РОЗДІЛ 
УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

4.1. Учасниками навчально-виховного процесу в закладі є: 
- учні; 
- директор закладу; 
- педагогічні працівники, психологи, бібліотекарі; 
- інші спеціалісти; 
- батьки або особи, які їх замінюють. 
4.2. Права і обов'язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом.
4.3. Учні мають гарантоване державою право: 
- на здобуття повної середньої освіти;
- на доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти у закладі;
- на вибір певного загальноосвітнього навчального закладу, форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; 
- переатестацію з навчальних предметів;
- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;
- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною та лікувально-оздоровчою базою закладу; 
- брати участь у різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо; 
- брати участь у роботі органів громадського самоврядування закладу; 
- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів; 
- брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо; 
- на медичне обслуговування в порядку, встановленому діючим законодавством;
- на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують права або принижують їх честь, гідність.
Учням спеціалізованих та профільних класів за успіхи у навчанні рішенням ради може бути призначена стипендія за рахунок власних коштів або цільових надходжень від різних установ, добровільних фондів, товариств, асоціацій тощо. 
4.4. Учні зобов'язані: 
- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти; 
- підвищувати загальний культурний рівень;
- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм; 
- бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна; 
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством; 
- дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку; 
- дотримуватися правил особистої гігієни.
4.5. Учні закладу залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно-корисної праці відповідно до Статуту і правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, норм і правил гігієни та охорони здоров’я.
4.6. Педагогічними працівниками закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє виконувати професійні обов'язки. 
4.7. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України ”Про працю”, Законом України "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими актами. 
4.8. Педагогічні працівники закладу мають право на: 
- захист професійної честі, гідності; 
- самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров'я учнів;
- участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів закладу та інших органів самоврядування закладу, заходах пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи; 
- проведення в установленому порядку науково-дослідної, експериментальної, пошукової роботи; 
- вносити пропозиції директору закладу і органам управління освітою щодо поліпшення навчально-виховної роботи;
- виявлення педагогічної ініціативи; 
- позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання; 
- підвищення кваліфікації, перепідготовку, та стажування;
- об’єднання у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена чинним законодавством;
- матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства. 
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України. 
4.9. Педагогічні працівники зобов'язані: 
- забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов'язкових державних вимог; 
- сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя; 
- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі; 
- виконувати Статут закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору;
- виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України; 
- готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; 
- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів; 
- захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам; 
- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; 
- виконувати цей Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку закладу, накази і розпорядження керівника закладу, органів управління освітою; 
- брати участь у роботі педагогічної ради, методичних об”єднань, творчих груп;
- здійснювати заміну колег, які відсутні за хворобою;
- працювати над поповненям навчально-матеріальної бази кабінетів;
- контролювати відвідування занять учнями, у разі відсутності інформації щодо знаходження учня, відвідувати на дому;
- надавати індивідуальні консультації;
- сприяти зростанню іміджу закладу.
4.10. У закладі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
4.11. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства. 
4.12. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право: 
- вибирати навчальний заклад та форми навчання для неповнолітніх дітей;
- обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування закладу; 
- звертатись до органів управління освітою, керівника закладу і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей; 
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази закладу; 
- створювати батьківські грошові фонди і самостійно їх використовувати згідно з рішенням батьківського комітету (ради школи); 
- про використання коштів звітувати на батьківських зборах;
- захищати законні інтереси своїх дітей в органах громадського самоврядування та у відповідних державних, судових органах;
- приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності закладу.
4.13. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані: 
- забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання; 
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей; 
- поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів; 
- виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини. 
4.14. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, а також збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
Наше видео
АКТУАЛЬНО
Категории
Наши достижения в учёбе [5]
Наши творческие взлёты [9]
Новости самоуправления [3]
Разноцветные будни [14]
Наши спортивные успехи [8]
Фотоальбомы
Наш любимый город ЛУГГИМ [21]
КВН [50]
ГЗР [113]
Нащадки козацької слави [0]
Здоровый образ жизни 2013 [0]
ЛТК Арена, Кубок Украины по Черлидингу [94]
Конкурс "Луганск - любовь моя 2013" [0]
Дружины юных пожарных-спасателей [9]
Уроки мужества [45]
Олімпіське лелеченя [6]
Игры эрудитов [4]
Тэги
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Полезные сайты
Постинг в Сети